pirmdiena, 2013. gada 25. novembris

Meksikāņi un ķirbju pienazupa

Kā jau minēju, mana vecmamma Almīte dievina meksikāņu seriālus un šo savu kāri man bez maz vai ieauda gēnos, jo atceros sevi skatāmies kopā ar viņu šos seriālus. Un šī ir ir tēma par kuru varētu runāt no rīta līdz vakaram.
saite

Šodien ciemojoties pie viņas apspriedām jauno seriālu "Mežonīgās sirdis". Paejot jau 10 gadiem man šie seriāli liekas salkani, bet vecmamma skatās ar milzu aizrautību visu notiekošo un ir gatava ar mani kopā izdomāt vai vēl desmit finālus šai filmai! Es jau zinu, ka viņai tie raudulīgie meksikāņu vīrieši patīk!!
Un, kamēr mēs omulīgi apspriedām jauno seriālu par kuru viņa gandrīz vai jau fano, viņa mani cienāja ar gardo ķirbju piena zupu. Es vispār nemīlu ķirbjus lietot uzturā, tā garša man liekas dīvaina, bet šajā piena zupā, kas vairumam var likties kaut kas negaršīgs, viņa ideāli izvāra šo zupu, ka es ēdu ar gardu muti.. Es pieļauju domu, ka daudzi nemaz par šādu piena zupu nav dzirdējuši, bet tā ir neticami garda... ja to vāra mana Almīte, protams.

Saskaldīju skaliņus un iekurināju Almītes krāsniņu. Tagad pie viņas ir silti, un varu doties uzspēlēt ar viņu kādu duraka partiju. :)

Visiem jauku vakaru,
Peļuķiņš


1 komentārs:

  1. Zanda, lasot tavu personīgo blogu, tu vienmēr esi šķitusi pavisam citādāka, bet lasot šo blogu, kur atklājas tavas pavisam citas tavas jūtas un domas, tu liecies vēl daudz interesantāka un foršāka! Es noteikti turpināšu lasīt tavu blogu un arī šo. :)

    Kristīne

    AtbildētDzēst